Ads 468x60px

poniedziałek, 15 października 2012

Jutro premiera



Świetnie sprawiło się wydawnictwo i nie kazało nam długo czekać na drugą część cyklu kryminalnego o Dühnforcie. Jutro jego druga część znajdzie się w księgarniach. "W białej ciszy" to mocny kryminał, skonstruowany według klasycznych reguł suspensu. Komisarz liże rany po wydarzeniach minionego lata, nurzając się w poezji Baudelaire'a, oczy Giny nadal mają odcień gorzkiej czekolady, a czytelnik skonfrontowany zostanie z tajemnicą pewnej toksycznej rodziny... Zapraszam do przeczytania fragmentu książki na stronie wydawnictwa Initium. 


18 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością, aż jeden egzemplarz wpadnie w moje ręce. Chyba jednak muszę tę półeczkę szykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia J.: Jeśli zdecydują się wydać pozostałe tomy, to może rzeczywiście potrzebna będzie półeczka;-) I. Löhnig pracuje właśnie nad szóstym tomem, a w grudniu ukaże się piąty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zacząć nadrabiać zaległości. Chociaż może lepiej poczekać jak będzie więcej tomów? Nie będzie się aż tak dłużyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze zaległy pierwszy tom, więc pozwolę sobie powstrzymać mój wybuch entuzjazmu nad drugim tomem (znowu mam zaległości w rozpoczętych cyklach, a tu już czeka tyle fajnych, następnych...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu a Ty już drugim nęcisz :)

    Jak zmiana na blogu. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata P.: Radzę zabrać się od razu:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Viv: Ja też z przerażeniem widzę setki nowych cykli, a moje napoczęte leżą na półce jak jeden wielki wyrzut sumienia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksnandra: A nęcę. Bo warto:-)
    Cieszę się, że się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, tylko ta cena tragiczna :(

    ps. a poza tym ładny szablonik, bardziej mi sie podoba :)
    opty2

    OdpowiedzUsuń
  10. No ładnie...poszłam do empiku i zakupiłam "Zapłatą będzie śmierć". Blogi mnie zrujnują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii, ale widzę, że trzeba się szybko zabrać za pierwszy tom, gdyż drugi, już nadchodzi.
    Wspaniały szablon bloga. Po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Opty2: dzięki, trochę walczyłam z tym szablonem, ale wreszcie działa jak należy. Ceny też podobają mi się coraz mniej. Kiedy się dowiedziałam, ile trzeba zapłacić np. za Drooda (70 zł), to podziękowałam. Przy tym "W białej ciszy" to prawdziwa gratka:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agata P.: Jeszcze gorzej jest z Amazonem - jeden klik i książkę masz w koszyku, a następnego dnia w skrzynce pocztowej... Rujnacja...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cyrysia: Koniecznie przeczytaj, powinno Ci się spodobać. A za miłe słowa dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A do mnie dopiero dotarło, że to jest Twój wkład w polską ofertę książkową :) Gratuluję :)
    Czyli trzeba wyglądać, nabywać i czytać :)
    Btw bardzo fajny nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Viv: Tak, to mój "wkład". Fajne słówko. A nowy szablon ma jeszcze parę rzeczy do poprawienia, niestety. Chcąc nie chcąc wgłębiam się w materię kodów html:-(

    OdpowiedzUsuń